Titan Sistemleri Tanımanın En Güvenilir Yolu!
Aldığımız mesajlar gösteriyor ki; insanlar yapılan birçok
bilgilendirmeye rağmen şirket seçimi aşamasında titan tarzı network
sistemleri tanımakta zorluk çekebiliyor. Size titan sistemleri tanımada
çok yardımcı olacağını düşündüğüm bir bakış açısından bahsedeceğim.
Önceden de bahsettiğimiz gibi etik network sistemlerinde üründen para kazanılır, titan network sistemlerinde ise paradan para kazanılır. Tabii bu titan sistemler bir ürünle maskelendiğinden, paradan mı, üründen mi para kazanıldığını anlamak güçleşebiliyor. Fakat ne kadar perde olursa olsun titan sistemlerde ürünün bir önemi yoktur, bu nettir. Şirketin pazarlama ağı ne kadar büyürse büyüsün, ürün hep distribütörler arasında kullanılır. Yani insanlar ürünün mahiyetiyle ve fiyatıyla fazla ilgilenmez, kazanacağı paraya odaklanır. Eğer ürün(mevcut fiyatıyla), sistemden soyutlansa tek başına bir hiçtir. Etik network sistemlerinde ise distribütör ağı ve müşteri ağı diye iki farklı kavram vardır; distribütör ağı genişledikçe müşteri ağı da genişler. Yani o sistemden para kazanmamasına rağmen o ürünü veya ürünleri kullananlar/satın alanlar vardır.
Bu bilgiler ışığında iki farklı açıdan titan sistem tespiti yapabilirsiniz.
Sonuç olarak, kilit nokta ürün, etik işler yapmak istiyorsanız önce ürüne odaklanmalısınız. Sonra ne kadar kazanabileceğinizle ilgilenirsiniz. Takdir edersiniz ki, -eğer dikkatli olunmazsa- kaybedebileceğimiz bazı değerler parayla satın alınamaz derecede değerlidir.
http://www.networkmarketingokulu.com
Önceden de bahsettiğimiz gibi etik network sistemlerinde üründen para kazanılır, titan network sistemlerinde ise paradan para kazanılır. Tabii bu titan sistemler bir ürünle maskelendiğinden, paradan mı, üründen mi para kazanıldığını anlamak güçleşebiliyor. Fakat ne kadar perde olursa olsun titan sistemlerde ürünün bir önemi yoktur, bu nettir. Şirketin pazarlama ağı ne kadar büyürse büyüsün, ürün hep distribütörler arasında kullanılır. Yani insanlar ürünün mahiyetiyle ve fiyatıyla fazla ilgilenmez, kazanacağı paraya odaklanır. Eğer ürün(mevcut fiyatıyla), sistemden soyutlansa tek başına bir hiçtir. Etik network sistemlerinde ise distribütör ağı ve müşteri ağı diye iki farklı kavram vardır; distribütör ağı genişledikçe müşteri ağı da genişler. Yani o sistemden para kazanmamasına rağmen o ürünü veya ürünleri kullananlar/satın alanlar vardır.
Bu bilgiler ışığında iki farklı açıdan titan sistem tespiti yapabilirsiniz.
1 - Şirketin yukarıda bahsettiğim şekilde distribütör
ve müşteri oranını gözlemlersiniz. Eğer müşteri kavramı yok ya da hiç
denecek kadar azsa büyük ihtimal sorunlu bir sistemdir.
Not: Yeni şirketler birkaç sene sadece ağ kurmaya odaklandıkları için, bu yöntem yeni şirketlerde yanıltıcı olabilmektedir.
Not: Yeni şirketler birkaç sene sadece ağ kurmaya odaklandıkları için, bu yöntem yeni şirketlerde yanıltıcı olabilmektedir.
2 - Şirketin kurduğu sistem içerisinden, kazanç
sistemini çıkarınca geriye ne kalıyor? Eğer titan sistemse büyük ihtimal
hiç yanından bile geçmeyeceğiniz bir ürün ve fiyat politikası
görürsünüz.
Ama Çok Kazandıran ve Büyük Bir Şirket..
Çok büyük bir şirket olması da, çok para kazandırması da, etik olduğu, titan olmadığı anlamına gelmez. Türkiye’de, sektördeki diğer tüm şirket çalışanlarının titan olduğu konusunda hemfikir olduğu bir şirket çok büyük bir başarı yakalamıştı, birçok etik network şirketini geçmişti. Yani etik olmakla çok para kazandırmak kavramları birbirinden tamamen ayrıdır.Sonuç olarak, kilit nokta ürün, etik işler yapmak istiyorsanız önce ürüne odaklanmalısınız. Sonra ne kadar kazanabileceğinizle ilgilenirsiniz. Takdir edersiniz ki, -eğer dikkatli olunmazsa- kaybedebileceğimiz bazı değerler parayla satın alınamaz derecede değerlidir.
http://www.networkmarketingokulu.com
Post a Comment